Plata si Livrarea produselor
Metode de plată și livrare a comenzilor
Pentru plata comenzii, în funcție de preferințe sau de opțiunile disponibile pentru comanda respectivă se acceptă card bancar (Visa, MasterCard), ordin de plată sau numerar la livrare.
Comenzile se expediaza prin Cargus, DPD sau Sameday, iar pretul standard de livrare este de 21 RON. In functie de valoarea comenzii, livrarea se va face gratuit pentru si o valoare a comenziii, exclusa valoarea transportului in sine, de peste 400 RON.
Comenzile pot fi expediate prin curierat rapid sau pot fi ridicate de la sediul vânzătorului. Termenul de livrare al produselor prin curierat rapid, în mod normal se încadrează între 2 zile și 2 săptămâni, din momentul înregistrării comenzii pe siteul www.natura-boutique.ro. De cele mai multe ori curierul va livra comenzile în 2-3 zile lucrătoare de la expedierea acestora. Vânzătorul se angajează să trimită numărul de urmărire (dacă există) pentru fiecare comandă expediată prin curierat rapid, în e-mail-ul de confirmare a expedierii.
Din diverse motive este posibil ca livrările efectuate de transportator să nu fie făcute în maxim 2-3 zile lucrătoare (condiții meteo nefavorabile, greve, erori de sistem, etc), iar in aceste situații vă rugăm să cereți detalii despre coletul dumneavoastră în scris sau telefonic, firmei de curierat, folosind numărul de urmărire AWB regăsit în mail-ul primit de la noi, iar în cazul în care nu sunteți mulțumiți de serviciile de transport furnizate de firma de curierat vă rugăm să ne anunțați de situația creată pentru a remedia problema.
Vânzătorul nu este responsabil pentru prejudicii cauzate de întârzieri în livrarea comenzilor din cauza unor factori externi: condiții meteo nefavorabile, accidente rutiere, greve, calamități, manifestări de stradă sau alte situații speciale ce ar putea împiedica curierul rapid să livreze coletele în termen de 2-3 zile (exemplu de alte situații: erori de sistem ale transportatorilor, volum mare pe ruta respectivă, etc). Vânzătorul nu va plăti despăgubiri pentru prejudiciile cauzate de nelivrarea la timp a produselor. Vânzătorul nu acordă compensații pentru coletele livrate cu întârziere din motive care nu țin de competența vânzătorului. Clientul își poate exercita dreptul de retragere și poate refuza orice colet livrat cu întârziere.
Facturare – plată
Prețurile produselor și serviciilor afișate sunt exprimate în lei și includ T.V.A., conform legislației în vigoare. Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare comandă. Vânzătorul va emite către cumpărător o factură pentru produsele și serviciile livrate, obligația cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.
Vânzătorul va transmite cumpărătorului factura aferentă comenzii precum şi pentru orice alte plăți aferente comenzii, inclusiv facturi de stornare în format electronic, prin adăugarea facturii în contul clientului sau prin poșta electronică, la adresa de e-mail menționată de client în contul său, după caz. Toate coletele sunt însoțite de confirmarea comenzii pe suport tipărit.
Toate facturile comenzilor tale sunt disponibile pentru descărcare pe Site, pot fi accesate din – Facturi. Facturile și comenzile deja livrate nu pot fi modificate.
Pentru o corectă comunicare a facturii aferente comenzii, clientului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de cate ori este cazul datele din contul său și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei comenzi, existente în Contul meu.
În cazul în care comenzile se achită cu un card asociat unui cont în alta monedă decât RON, tranzacțiile se efectuează în lei, la cursul de schimb al băncii emitente pentru cardul respectiv. Pentru plata cu cardul bancar vânzătorul nu percepe comisioane suplimentare.
Anularea comenzilor de către vânzător
Vânzătorul poate anula comanda efectuată de către cumpărător, fără notificări prealabile adresate cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
– neacceptarea de către banca emitentă a cardului cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;
– invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de vânzător, în cazul plății online;
– datele furnizate de către client pe Site sunt incomplete și/sau incorecte;
– comenzile cu ridicare personală și plata la ridicare se anulează după 2 zile de la data plasării dacă nu au fost ridicate